Subject: FW: [EBATURVALINE] - Fwd: Kiri
From: "Rein Kallas" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 14:51:09 +0300

Tere

Palun deltas registreerida.

Parimat,

Rein

From: Maarja Antson <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 10, 2024 8:59 AM
To: Rein Kallas <[email-masked]>
Subject: [EBATURVALINE] - Fwd: Kiri

Tere

Oleme projekteerimas Uus-Tooma, Jälgimäe küla, Saku vald, Harju maakond 
(71801:003:1077) kinnistule kanalisatsioonilahendust biopuhastiga ning soov 
on heitvesi suunata Juuliku peakraavi. Biopuhastist suublani planeeritav 
kanalisatsioonitrass jääks sellise lahenduse korral osaliselt 
Juuliku-Tabasalu tee, Jälgimäe küla, Saku vald, Harju maakond 
(71801:003:1078) kinnistule ehk transpordimaale.

Manusega on lisatud biopuhasti projekt Transpordiametile tutvumiseks ning 
kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Maarja Antson

dokumendihalduse spetsialist

Puurkaevumeistrid OÜ

+372 515 9269

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

* Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne ning selle 
edastamine asjasse mittepuutuvatele osapooltele ei ole lubatud.

---------- Forwarded message ---------
Saatja: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: R, 23. august 2024 kell 15:39
Subject: Kiri
To: Puurkaevumeistrid OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Harjumaa Saku vald Jälgimäe küla Uus-Tooma (71801:003:1077) 
planeeritav kanalisatsioonilahendus biopuhastiga

Registreerimise kuupäev: 23.08.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/13717-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.